Nu tot 50% korting op de outlet items!

Retourneren en terugbetaling

Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft en niet onnodig verkreukeld. Wij nemen alleen geretourneerde artikelen terug als de kleding niet gedragen is en de originele kaartjes nog aan het artikel bevestigd zijn. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. 

RETOUR AANMELDEN

1. Meld je retour aan

Klik op de onderstaande gele button: Nieuwe retour aanmelden. Vervolgens kom je in ons online retourportaal.

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan verwachtte of is de maat niet juist? Geen probleem! Je kunt je retour eenvoudig online aanmelden via de knop hieronder. Vergeet niet om de pakbon bij de retourzending te voegen, zodat we jouw retour snel en correct kunnen verwerken. Voor een volledig overzicht van de retourstappen kun je ons retourstappenplan raadplegen.



Retourvoorwaarden

Aanmeld- en inlevertermijn retour

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling om je retour aan te melden via ons retourportaal: Ski-outlet.nl retourportaal. Na deze termijn kan de order niet meer in het portaal worden gevonden en is retourneren niet meer mogelijk. Na aanmelding heb je vervolgens nog 14 dagen om het pakket bij de post in te leveren. Lever je het later in, dan kunnen wij de retour helaas niet verwerken.

Geel retourvignet en prijskaartjes vereist

Bovenkleding en broeken zijn bij levering voorzien van een groot geel retourvignet en de originele prijskaartjes. Laat deze altijd op het artikel zitten totdat je beslist het artikel te houden. Als het vignet of de prijskaartjes zijn verwijderd, kunnen wij de retour helaas niet accepteren en geen terugbetaling aanbieden. Dit is omdat we dan niet meer kunnen garanderen dat het artikel ongedragen is.

Orderbevestiging toevoegen aan retourzending

Voor een snelle en correcte verwerking van je retour is het noodzakelijk dat je de orderbevestiging in het pakket meestuurt. Dit helpt ons jouw retour soepel te verwerken en zorgt ervoor dat je terugbetaling zonder vertraging kan plaatsvinden.

Verwerking en terugbetaling

We vragen je graag om je retour zo snel mogelijk op te sturen. Zo kunnen we jouw terugbetaling snel verwerken, en hebben we het item ook weer snel op voorraad voor andere klanten. Op deze manier kunnen we jou en anderen onze snelle service blijven bieden. Bij een gedeeltelijke retour storten we alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen terug; verzendkosten worden dan niet vergoed.

Retourrisco 

Retourneren is op eigen risico en kosten. Wij raden daarom aan verzekerd te verzenden.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend, en we lossen dit graag snel voor je op. Neem hiervoor binnen 48 uur contact met ons op via klantenservice@ski-outlet.nl en stuur duidelijke foto’s van het probleem mee. Let op: zonder voorafgaande melding met foto’s kunnen wij de retour niet accepteren en is deze ongeldig, omdat het probleem dan niet kan worden geverifieerd.

  • Verkeerd ontvangen artikel: Stuur je ordernummer, een foto van het artikel, het label en de orderbevestiging.
  • Beschadigd ontvangen artikel: Stuur je ordernummer, een foto van de beschadiging of verpakkingsschade en de orderbevestiging.

Meerdere bestellingen retourneren

Producten uit meerdere bestellingen mag je in één pakket terugsturen.

Retour in de winkel afgeven

Je kunt je retour ook afgeven in onze winkel in Heerenveen. Dit is handig als je een andere maat of kleur wilt; als deze op het moment van je bezoek op voorraad is, kun je deze direct meenemen. Let op: we kunnen items helaas niet reserveren of achterhouden. Adres: De Opslach 3, 8448 GV Heerenveen

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Controleren De retourtermijn van 14 dagen na ontvangst is nog niet verstreken. Het artikel is ongedragen, schoon en onbeschadigd, zonder vlekken of andere gebruikssporen. Alle prijskaartjes zitten nog aan het artikel. Het gele retourvignet...
Kan ik mijn product omruilen voor een andere maat of kleur?
Helaas bieden wij geen ruilservice voor online bestellingen. Als je een product wilt omruilen voor een andere maat of kleur, verzoeken wij je vriendelijk om het product via de reguliere retourzending terug te sturen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling...
Wat zijn de criteria voor een geldige retourzending?
Voor een snelle en probleemloze retourverwerking hanteren we de volgende retourvoorwaarden. Volg deze richtlijnen zorgvuldig; ze zijn belangrijk voor de acceptatie van je retour.